Easy Peasy - Renata Nowakowska

Szukaj

Casino Royale

24.90 zł

Plik PDF

Poziom A2/B1

Do gry potrzebujesz:

- talii kart

- sypkiego brokatu

- szklanki

- zielonej maty/filcu/serwetki

-podstawki do pionków oraz żetonów z kasyna (opcjonalnie)

- zestawu do zdejmowania odcisków palców lub tusz do stempli

Na stole aranżujemy małe kasyno. Na zielonej macie lub serwetce rozkładamy kolejno

4 pionki z sylwetkami podejrzanych

Szklankę z odciskami

Brokat rozsypany na papierze

Kopertę z dokumentami tożsamości

Karty do gry

Dla ozdoby możesz rozłożyć kilka żetonów z kasyna

Przygotowania

Wytnij postaci podejrzanych, umieść na podstawkach. Pod każdą z podstawek umieść inny odcisk palca. Odciski zbieramy za pomocą zestawu Fingerprint Verification Set od siebie i znajomych lub używając tuszu do stempli.

Na szklance zostaw tylko swoje odciski z jednego palca użytego w kroku 1. Jeśli nie będziesz korzystać z zestawu do zbierania odcisków, użyj zwykłego tuszu do stempli, aby zostawić odciski na szklance.

Na kartce, za pomocą kleju w sztyfcie, zapisz 3 litery zgodnie z instrukcją. Rozsyp brokat tak aby przykrył litery oraz większą część kartki.

Wydrukuj dokumenty tożsamości i włóż do koperty.

Wybierz po 5 kart z każdego koloru. Na kartach karo (czerwone dzwonki) wpisz litery z hasła.

Przebieg gry:

Uczniowie zaczynają od przeczytania listu, z którego dowiadują się o napadzie na kasyno oraz 4 podejrzanych. Ich zadaniem jest poznanie imienia i nazwiska sprawcy.

Ważna jest kolejność wykonywanych zadań!!!

Zadanie 1: Uczniowie wykonują zadanie leksykalno-gramatyczne. Odkryją hasło „red diamonds”, co powinno nakierować ich na karty karo. Po odwróceniu kart, odnajdują na nich litery. Z liter układają imię sprawcy.

Zadanie 2: Obok kartki z rozsypanym brokatem, uczniowie znajdują kopertę z kodem QR. Po zeskanowaniu kodu zostaną przekierowani do filmiku na YouTube, z którego dowiedzą się co zrobić z brokatem. W brokacie znajdą 3 litery nazwiska. Pozostałe 2 znajdują się na filmiku, ale nie jest łatwo je znaleźć ????

Zadanie 3: Aby otrzymać kopertę z dowodami tożsamości i móc dopasować imię i nazwisko do podejrzanego, uczniowie muszą rozwiązać zadanie gramatyczno-leksykalne.

Zadanie 4: Odciski palców. Za pomocą zestawu Fingerprint Verification uczniowie zdejmują odciski ze szklanki i dopasowują je do podejrzanych. W ten sposób upewnią się w 100%, że złapali rabusia.

Czas dostawy: NATYCHMIAST po wpłacie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów