Easy Peasy - Renata Nowakowska

Szukaj

Taken Cow

24.90 zł

lik PDF

Poziom A2/B1

Zadaniem uczniów jest zdobycie kodu do kłódki i uratowanie w ten sposób porwanej krowy.

Do gry potrzebujesz:

- kłódki na kod

- lupy lub aplikacji powiększającej w telefonie)

- długopisu UV

- kostki Rubika

- pudełko zamykane na kłódkę

- maskotka krowy (można również wydrukować krowę i schować do pudełka razem z cukierkami)

Stacja 1 uczniowie skanują kod QR. Dowiadują się o porwaniu krowy oraz o tym gdzie się znajduję.

Stacja 2 – Zadanie leksykalne z użyciem lupy. Uczniowie muszą dopasować definicje do wyrazów.

Stacja 3 – Długopis UV. Uzupełnienie luk w tekście. Zadaniem uczniów jest uzupełnienie tekstu za pomocą wyrazów zapisanych magicznym długopisem na małych karteczkach. Z tyłu karteczek znajda numer, który pozwoli im ułożyć hasło.

Stacja 4 – kostka Rubika. Za pomocą markera nanosimy na kostkę wyrazy z instrukcji i mieszamy pola. Zadaniem uczniów jest odgadnięcie wyrazów i wpisanie ich na kartę odpowiedzi. UWAGA są dwa sposoby rozwiązania tej zagadki ????Trudny - uczniowie rzeczywiście układają kostkę i odczytują wyrazy. Łatwy - uczniowie spisują litery według koloru i w ten sposób układają wyrazy.

Stacja 5 – Uczniowie układają historię z pociętych fragmentów oraz odczytują kod.

Stacja 6 – Po naniesieniu wszystkich odpowiedzi na ostatnią kartę, uczniowie uzyskają kod, który pozwoli im uwolnić krowę.

Czas dostawy: NATYCHMIAST po wpłacie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów